مجموعه کاشف شما را به خرید بهترین محصولات پاستا، ماکارونی، لازانیا و نودل
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 4 =

عرضه پاستا پنه کوچک به صورت مستقیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی مهم برای خرید پاستا پنه درجه یکعوامل موثر بر کیفیت پاستا ایتالیاییراهنمای نگهداری از پاستا پنه بسته بندی شدهبهترین نوع پاستا چه ویژگی هایی داردفروش مستقیم پاستا پنه کوچک با بهترین کیفیتتوزیع کنندگان پاستا درجه یک در سطح کشورصادر کننده پاستا پنه کوچک به کشورهای اروپایی

پاستا پنه در حقیقت نوعی پاستا یا ماکارونی است که به شکل لوله ای و استوانه تولید شده و دو سر آن به شکل اریب بریده می شود. خواستگاه این خوراکی ایتالیا بوده و در دو حالت پوسته صاف و یا پوسته ریش دار تولید می شود. پنه لیشه مربوط به پاستایی است که پوسته صاف دارد و پنه ریگاته مربوط به پاستایی است که ریش دار است و به معنای شیاردار می باشد. این پاستای ایتالیایی بسیار خوش پخت بوده و طرفداران زیادی در ایران دارد، برای خرید پاستا پنه کوچک به صورت عمده می توانید به مراکز عرضه و توزیع پاستا مراجعه کرده و محصول مورد نیازتان را به راحتی تهیه نمایید.

عرضه پاستا پنه کوچک به صورت مستقیم

نکاتی مهم برای خرید پاستا پنه درجه یک

نکاتی مهم برای خرید  پاستا پنه درجه یک در هنگام خرید پاستا پنه حتماً توجه داشته باشید که محصول مورد نظرتان دارای بسته بندی مرغوب و سالم باشد، استفاده از بسته بندی های بی کیفیت و خراب باعث آسیب دیدن مواد داخل بسته و آلوده شدن پاستا ها به انواع ویروس ها و میکروب ها می شود. در زمان خرید به برند محصول توجه نمایید چرا که برند های نا معتبر و شناخته نشده ممکن است در روند تولید بهداشت را رعایت نکرده و انواع میکروب ها را با خوردن محصول به بدن وارد کنند.

تاریخ انقضا و تولید محصول نیز بسیار با اهمیت است، محصول تاریخ گذشته می تواند بیماری ها و مشکلات زیادی را به بدن مصرف کننده وارد کند. تازگی و کیفیت محصول مصرفی نیز در همه چیز بسیار مهم است. نشان استاندارد محصول را با دقت مورد بررسی قرار دهید زیرا نشان استاندارد تعلق به محصولی مرغوب و با کیفیت باید باشد و هر محصولی نمی تواند مجوز ساخت و نشان استاندارد دریافت نماید.

عوامل موثر بر کیفیت پاستا ایتالیایی

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب یکی از عوامل اصلی کیفیت پاستا های ایتالیایی است. آرد سمولینا نیز جزو اصول اصلی در تهیه انواع پاستا های خوش طعم ایتالیایی می باشد. این خوراکی برای اولین بار در ایتالیا تولید شده و ایتالیا به عنوان مهد پاستا معرفی می شود.

برای خوردن پاستای مرغوب و بی نظیر فقط کافی است به ایتالیا سفر کرده و پاستا هایی متفاوت با رنگ و طعمی بی نظیر را میل نمایید. بهترین پاستا هایی که به طور کلی به جز در ایتالیا جای دیگری نمی توانید پیدا کنید، در این باره به طور مختصر به چند نمونه از پاستا های معروف این کشور متمدن و بی نظیر اشاره می کنیم:

1) پاستا ای سی سی: این پاستا از سبزیجات تازه و نخود، روغن زیتون به همراه پاستا های کوتاه ساخته شده و یک خوراک خوردنی، خوش طعم و بی نظیر بوده و برای بسیاری از ذائقه ها خوشایند است.

2) ریتا الا جنووس: این یک غذای شمالی متعلق به ایتالیا بوده و به نام شهری که برای اولین بار در آنجا پخته شده جنوا معروف شده است. این پاستا با سس پیاز به آرامی در چندین ساعت پخته و طعم بی نظیری دارد و اصولاً در ظهر روز های تعطیل برای ناهار پخته می شود.

3) کاربونارا: این پاستا کلاسیک بوده و سس آن با پنیر و گوشت همراه با زرده تخم مرغ تهیه شده و به طور مستقیم و داغ روی پاستا ریخته می شود.

4) آماتریسیانا: این نوع پاستا با مقادیر زیادی پنیر پارمزان و پنیر رنده شده پکورینو طعم دار شده و یک غذای ایتالیایی مخصوص رم است که با پیاز، سیر و گوجه فرنگی سرو می شود.

5) اسپاگتی کن لی وونگول: این نوع ماکارونی هم به نوعی پاستا بوده و تو پر است، این پاستا مخصوص فصل تابستان بوده و همراه با صدف دریایی سرو می شود.

6) اسپاگتی آی ریسی: این نوع پاستا ها بیشتر با صدف ها و خار پشت های دریایی مورد استفاده قرار گرفته و بالاترین مصرف را همراه با خامه دارند.

7) راگو: این مدل پاستا نازک پهن و نواری است و بیشتر با سس های گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

راهنمای نگهداری از پاستا پنه بسته بندی شده

راهنمای نگهداری از پاستا پنه بسته بندی شده برای نگهداری پاستای خشک با ده درصد رطوبت می توانید محصول را در داخل بسته بندی و در هوای خشک و خنک تا دو سال بیرون از یخچال نگهداری نمایید. در نگهداری پاستا به صورت بسته بندی توجه داشته باشید که پاستا را در مقابل حرارت و رطوبت قرار نداده و حتماً از سالم بودن بسته بندی مطمئن شوید.

یک پاستای پخته شده و تازه نیز به علت پخته شدن و داشتن مقادیر زیادی آب نباید بیشتر از پنج روز داخل یخچال نگه داشت و حتماً باید مصرف شود. در زمان نگهداری حتماً باید از ظرف در دار استفاده کنید و اگر سس به موادتان نزده باشید مقداری روغن زیتون به مواد بیافزایید تا در داخل یخچال مواد دچار چسبندگی نشوند. اگر می خواهید پاستای پخته شده را درون یخچال قرار دهید و در زمان نیاز گرم کرده و سرو کنید بهتر است به آن سس اضافه نکنید تا مواد عمر طولانی تری داشته باشد و زود خراب نشود و فقط در هنگام سرو سس اضافه نمایید.

در هنگام استفاده از ماکارونی های مختلف توجه داشته باشید که هر ماکارونی دارای سسی مخصوص به خود بوده و سس در حقیقت چاشنی ماکارونی می باشد، برای مثال استفاده از سس های ساده و گوجه ای برای انواع اسپاگتی ها بسیار مناسب می باشند. پاستا های ایرانی به دلیل داشتن مرغوبیت بالا و مناسب بودن با تمام ذائقه ها هم مصرف بالایی در بازار های داخلی داشته و هم فروش بالایی در بازار های جهانی داشته است.

شکل های مختلف و استفاده از رنگ های خوراکی باعث متفاوت شدن اشکال و زیبا سازی هر چه بیشتر محصول شده و از دیگر محصولات تولیدی به مراتب متمایز تر می شود. برخی افراد به خاطر همین رنگ و شکل ظاهری محصول به آن روی می آورند و بچه ها از همین طریق گاهاً به غذا خوردن میل نشان می دهند.

بهترین نوع پاستا چه ویژگی هایی دارد

برای آشنایی بیشتر به اختصار توضیحات کوتاهی در مورد انواع پاستا پنه به سمع و نظر شما می رسانیم :

1) آچینی دی پِپه: در زبان ایتالیایی به معنای دانه فلفل بوده و در واقع این نوع پاستا از دانه فلفل نیز ریزتر است و از آردسمولینا تهیه شده و برای پخت سوپ و آش استفاده می شود. این نوع از پاستا ها نشانه باروری بوده و در ایتالیا از این نوع پاستا برای تهیه سوپی به نام سوپ عروسی مورد استفاده قرار می گیرد.

2) آنلی: نوعی پاستای ریز دایره شکل و حلقه ای می باشد که در ایتالیا به معنای حلقه های کوچک است.

3) موی فرشته : نوعی اسپاگتی مخصوص ظریف و باریک بوده و معمولاً با سس های دریایی ساده و سبزیجات مصرف می شود. از سس های سنگین در این اسپاگتی ها استفاده نمی شود چرا که پاستا ها ظریف بوده و استفاده از سس سنگین برای این نوع پاستا ها مناسب نمی باشد،.

4) بوکاتینی: این مدل پاستای اسپاگتی تو خالی است و ضخیم بوده و به معنای سوراخ شده است، این نوع پاستا ها به علت تو خالی بودن مزه سس را به راحتی به خود جذب می کنند و با هر سس بسیار خوشمزه می شوند.

5) کالاماراتا: این نوع پاستا ها تو خالی بوده و لوله ای شکل می باشند. این نوع پاستا ها با سس هایی رقیق قابل استفاده می باشند. بیشترین میزان مصرف خود را با گوجه و سبزیجات همراه با کدو سبز دارند.

6) کامپانِله: این نوع پاستا ها به شکل زنگوله بوده و بسیار زیبا هستند و بیشتر در انواع سالاد های پاستایی و برای زیبا کردن ظروف در هنگام سرو غذا کاربرد دارند.

7) کاواتاپی: نوعی پاستای پیچی و شیاردار لوله ای است که با انواع سس های پروتئینی و سبزیجات قابل مصرف می باشند. برای اولین بار در جنوب ایتالیا تولید شده و در مواد اولیه آن از تخم مرغ استفاده نمی شود.

8) کاواتِلی: این نوع پاستا ها نیز به صورت صدفی کشیده می باشند که با سس خامه ای و سس های گوشت و سبزیجات قابل مصرف می باشند.

9) کونکیلیه: نوعی پاستای جانبو صدفی بوده و به صورت شکم پر با انواع سس های غلیظ و گوشتی مورد مصرف قرار می گیرد.

10) کورباتا: این نوع پاستا ها بیشترن میزان مصرف را در سوپ و انواع سالاد ها داشته و شکل پروانه ای دارند.

11) دیتالینی: این نوع پاستا لوله ای با قدی کوتاه و اندازه ای ریز می باشد و بیشترین میزان مصرف را در سوپ و سالاد دارد.

11) ماکارونی اِلبو: این نوع پاستا به شکل نیم دایره تو خالی بوده و بیشترین مصرف را در تهیه مَک اَند چیز و انواع سالاد ها دارد.

فروش مستقیم پاستا پنه کوچک با بهترین کیفیت

فروش مستقیم پاستا پنه کوچک با بهترین کیفیت برای خرید مستقیم پاستا پنه کوچک و ریز با بهترین کیفیت می توانید به صورت غیر حضوری به سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی مانند دیجی کالا، ترب، باسلام و … مراجعه کرده و بعد از مقایسه قیمت ها و اطمینان از کیفیت محصولات خرید خود را از سراسر ایران، به راحتی و مناسب ترین قیمت انجام داده و در اسرع وقت محصول مورد نیاز خود را درب در منزل یا محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

همچنین برای خرید حضوری می توانید به شعب پخش کننده و توزیع انواع پاستا پنه های با گلوتن و بدون گلوتن ( پاستای بدون گلوتن، پاستایی است که کسانی که مبتلا به بیماری سلیاک یا آلرژی گندم هستند می توانند از آن در پخت و پز انواع غذا های گوشتی، سبزیجات و دریایی استفاده کنند، پاستای برنج از جمله پاستا های بدون گلوتن می باشد.) با کیفیت، مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را با کاهش هزینه های اضافی و حذف واسطه ها، بعد از مقایسه قیمت برند های مختلف و مشاوره با کارشناسان فروش به صورت عمده و یا خرد تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

توزیع کنندگان پاستا درجه یک در سطح کشور

پاستا در واقع یعنی خمیر که به شکل های مختلفی در آمده است. تولید اسپاگتی و پاستا ماکارونی را از اول به یک خانم چینی منتصب می کنند به طوری که خانمی داخل کشتی مشغول پخت نان بود که خمیر را فراموش کرده و با ملوان به صحبت می نشیند و بعد از برگشت می بیند خمیر پف کرده و از روی میز آویزان شده و به شکل نوار در آمده و خشک شده است.

در این زمان مجبور می شود که آن را با آب گوشت مخلوط کرده و نوعی غذایی دلچسب و خوش مزه توسط آن رشته های خشک تهیه نماید، این نام اسپاگتی نیز به خاطر نام ملوان بر روی پاستا گذاشته شده است. آقای ملوان پس از برگشت به کشور خود ایتالیا در پی تهیه انواع سس های جذاب برای طعم دار کردن پاستا بود به طوری که انواع پاستا های لذیذ را برای اولین بار در جهان تولید کرد.

در ایران اولین کارگاه تولید ماکارونی در سال هزار و سی صد و سیزده با اولیه ترین تجهیزات شروع به کار کرد و محصولات مورد نیاز کنسولگری ها و سفارت خانه های ایران را تامین می کرد و کمتر کسی بااین کارگاه ارتباط داشته و پاستا خریداری می کرد. به همین علت به این رشته های ماکارونی رشته فرنگی نیز می گویند.

امروزه استفاده از ماکارونی به شدت افزایش پیدا کرده و جزو ثابت غذا های روستایی و شهری می باشد. در ایران تا به حال بیشتر از سی صد واحد تولیدی ماکارونی در حال تولید بوده و به علت استفاده از آرد سمولینا در تولیدات خود، محصول مرغوبیت بالایی نسبت به انواع دیگر داشته و به علت کیفیت بالای محصولات ایرانی می توان به آنها نمونه های صادراتی نیز گفت.

از جمله اشکال مختلف ماکارونی می توان به : ورمیشل، اسپاگتی، لازانیا، نودل و راویولی اشاره کرد،. تفاوت این محصولات در شکل ظاهری آن ها بوده و مورد پسند همگان می باشد، از جمله پاستا های بودن گلوتن می توان به: پاستای برنج، پاستای ذرت ( این نوع پاستا از نشاسته ذرت تولید شده و بعد از خنک شدن به سختی گرم شده و زود سفت می شود، این پاستا دارای پروتئین بالایی بوده و طعم بسیار خوبی دارد)، پاستای سیب زمینی ( این نوع پاستا از پاستای ذرت و برنج بسیار سبک تر بوده و شادابی آفرین می باشد).

صادر کننده پاستا پنه کوچک به کشورهای اروپایی

صادر کننده پاستا پنه کوچک به کشورهای اروپایی بالاترین صادرات ماکارونی و پاستا های ایرانی بیشتر به کشور سوریه و بعضی از کشور های آفریقایی بوده و جزو بهترین بازار های فروش جهانی پاستا و ماکارونی می باشد. برای توجه بیشتر کشور های اروپایی و آمریکا به محصولات ایرانی باید به تبلیغات بیشتری روی آورد. از طریق تبلیغات گسترده تمام بازار های جهانی را به سمت خود جذب کرد، قیمت ماکارونی صادراتی در مقایسه با ماکارونی در بازار های داخلی کمتر بوده و در بازار های داخلی محصولات را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند.

ماکارونی جزو غذا های اشتها آور و پرمصرف در سراسر جهان بوده و طرفداران زیادی از بزرگ و کوچک برای خود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

واحد فروش

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 447741719430+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

 

مجموعه کاشف شما را به خرید بهترین محصولات پاستا، ماکارونی، لازانیا و نودل
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =
9

9 پاسخ به “عرضه پاستا پنه کوچک به صورت مستقیم”

  1. سلام
    وقت به خیر
    من راضی بودم از خریدم و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.

  2. سلام وقت بخیر،
    امکان خرید به صورت عمده از محصولاتتون هم وجود داره؟

    • سام امیر عزیز
      بله.در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  3. من برای فروشگاهم این محصول رو به صورت عمده خریداری کردم و بسیار راضیم.
    مرسی از سایت خوبتون.

  4. درود.
    میخاستم محصولاتتون روبه صورت عمده برای فروشگاهم خریداری کنم، برای خرید به صورت عمده چطور باید اقدام کنم؟

    • سلام اهورا عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  5. سلام،
    من چندبار از شما خرید کردم و از مشتریان مجموعتون هستم بابت قیمت مناسب و کیفیت عالی محصولاتتون ازتون تشکر میکنم.

  6. من از سایتتون خرید کردم و بخاطر مشتری مداری و کیفیت خوب محصولاتتون مشتری سایتتون شدم.

  7. من از پنه برای درس کردن پنه آلفردو استفاده‌ می کنم. خیلی خوب میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.