مجموعه کاشف شما را به خرید بهترین محصولات پاستا، ماکارونی، لازانیا و نودل
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =

فروش ویژه پاستا آماده با قیمت استثنایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی کاربردی برای نگهداری از پاستا آمادهروش هایی برای تشخیص کیفیت پاستا درجه یکبررسی میزان مرغوبیت پاستا ایتالیاییآشنایی با بهترین نوع بسته بندی پاستاعرضه کننده پاستا آماده در سطح کشورپخش مستقیم پاستا صادراتی توسط تولید کنندهمرکز تولید پاستا آماده با بهترین کیفیت

یکی از غذاهای ایتالیایی محبوب در ایران و حتی تمام دنیا، پاستا می باشد که مدل های مختلفی از آن در رستوران ها طبخ شده و با توجه به این که طرفداران بسیاری دارد، این روزها پاستا آماده نیز توسط کارخانه ها تولید می گردد. قیمت پاستا آماده با بهترین کیفیت در بازار بر حسب مواد اولیه به کار رفته مانند: نوع ماکارونی و همچنین سایر مخلفات قابل تعیین خواهد بود.

در این مجموعه فروش ویژه پاستا آماده با قیمت استثنایی صورت می پذیرد و خریداران می توانند این محصول را با قیمت عالی تهیه نمایند.

فروش ویژه پاستا آماده با قیمت استثنایی

نکاتی کاربردی برای نگهداری از پاستا آماده

نکاتی کاربردی برای نگهداری از پاستا آماده انواع پاستا های اماده دارای رطوبت هستند، در نتیجه نمی توان آن ها را در بیرون از یخچال نگه داری کرد، و توجه داشته باشید که آن را در جای خنک قرار دهید؛ پاستا های پخته شده به دلیل برخورداری از رطوبت بالا باید ظرف ۵ روز در صورتی که در یخچال نگهداری شده‌ اند مصرف شوند در غیر این صورت منع مصرف دارند و استفاده از آنها می تواند باعث ایجاد مسمومیت شود.

شما باید آنها را در ظرفی درب دار نگهداری کنید تا هوا به داخل آنها نفوذ نکند، در صورتی که پاستا لوله ای درشت را پس از مرحله آبکشی و قبل از اضافه کردن هرگونه سس، آن را داخل یخچال گذاشته اید، بهتر است که قبل از این کار چند قاشق روغن هم به آنها اضافه کنید تا به یکدیگر نچسبند.

توجه داشته باشید که اگر قصد دارید پاستا خود را برای مدت طولانی تری در یخچال نگهداری کنید از سس پاستا استفاده نکنید و در هنگام سرو، سس را جداگانه به آنها اضافه نمایید، در این صورت تازگی غذای شما بیشتر هم حفظ خواهد شد.

ماکارونی از غذاهایی بوده که پختن آن بسیار راحت و سریع است و در کم ترین زبان ممکن آماده می شود، با این وجود برخی از خانم های پر مشغله ترجیح می دهند که در مواقع ضروری غذای نیمه آماده ای در فریزر داشته باشند، اگر که تمایل دارید پاستا خود را در فریزر ذخیره کنید، استفاده از لازانیا و ماکارونی های صدفی نسبت به بقیه انواع ماکارونی ها گزینه ی بهتری برای مصرف می باشد.

در صورتی که تمایل دارید ماکارونی خود را در داخل فریزر به مدت طولانی تری قرار دهید به آن ها سسی اضافه نکنید، حتماً چند ساعت قبل از مصرف پاستاهای خود را در دمای اتاق قرار داده تا یخ آن ها به خوبی آب شود.

روش هایی برای تشخیص کیفیت پاستا درجه یک

یک پاستا مرغوب دارای ویژگی های مختلفی است که در ادامه این مطلب به بارزترین ویژگی های آن خواهیم پرداخت؛

اول این که پاستا مورد نظر نباید بعد از پخت بیش از نرم شود، به طوری که پس از سرد شدن تبدیل به خمیر شده و به یکدیگر بچسبند، این تنها زمانی اتفاق می افتد که ماکارونی‌ به کار رفته در محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد و به این ترتیب زمانی که پاستا روی حرارت قرار بگیرد، خمیری نخواهد شد.

در صورتی می توان گفت که پاستا مورد نظر دارای مرغوبیت زیادی است که در مدت زمان کوتاهی پخته شود، به طوری که این پاستاهای نیمه آماده تنها به یک ربع الی بیست دقیقه زمان نیاز دارند تا پخته شوند و حتی بعد از پخته شدن نیز سس غلیظی خواهند داشت که بسیار خوشمزه است.

از دیگر ویژگی‌های که یک پاستای مرغوب باید داشته باشد طعم بسیار لذیذ آن می باشد که به دلیل استفاده از ادویه های مختلف ایجاد می گردد، به طور مثال در این پاستاها از زردچوبه، پودر آویشن و فلفل سیاه به همراه پاپریکا، پودر گوجه فرنگی و همچنین ادویه مخصوص پاستا استفاده می گردد و طعم ایجاد شده با ذائقه بسیاری از افراد سازگار می باشد.

پاستا آماده ای که توسط کارخانه های مختلف تولید می شوند، از لحاظ کیفی در درجه بسیار بالایی قرار داشته و در بررسی کیفیت آن ابتدا باید به نوع مواد اولیه به کار رفته در آن توجه کرد؛ به طور مثال باید ماده اولیه آن کاملا از مواد ارگانیک باشد و یه هیچ وجه از رنگ های و اسانس های شیمیایی در آن ها استفاده نشده باشد تا به این ترتیب بتوان از کیفیت محصول مطمئن شد.

همچنین لازم به ذکر است پاستاهای صادراتی از ماکارونی های سبوس دار تهیه می شوند، این نوع ماکارونی ها به جای آرد سفید از آردهای حاوی سبوس تولید شده و همین سبب می شود، ارزش غذایی این پاستاهای نیمه آماده به قدری زیاد باشد که از آن بتوان به عنوان وعده اصلی در شام یا نهار استفاده کرد.

این نوع پاستاهای با کیفیت دارای بسته بندی نایلونی می باشند که لایه درونی آن ها با فویل های آلومینیومی پر شده است و به وسیله این لایه های آلومینیومی می تواند مدت زمان ماندگاری محصول را افزایش داد، به طوری که دیگر نیازی به استفاده از مواد نگهدارنده نخواهد بود و افرادی که دارای مشکلات گوارشی هستند نیز به راحتی می توانند از آن مصرف کنند.

بررسی میزان مرغوبیت پاستا ایتالیایی

بررسی میزان مرغوبیت پاستا ایتالیایی پاستا ایتالیایی مرغوب علاوه بر اینکه به تنهایی غذای مفید و سالمی می باشد، با مصرف آن کنار مواد غذایی دیگر نظیر: گوشت، سبزیجات، ماهی و… بر ارزش غذایی آن افزوده می شود.

تحقیقاتی که طی سال های اخیر صورت گرفته نشان می دهد که مصرف پاستا نه تنها سبب اضافه وزن نمی شود بلکه افراد می توانند از پاستا در رژیم لاغری خود استفاده کنند. پاستا فاقد چربی و دارای مقدار کمی سدیم می باشد.

پاستا سبزیجات رژیمی، یکی از انواع پاستاهایی می باشد که شما با خیال راحت می توانید در رژیم لاغری خود مصرف کنید. پاستا سبزیجات کالری کمی دارد و در پخت آن از سبزیجات استفاده می شود و بسیار مناسب گیاهخواران می باشد.

قیمت پاستا را با مراجعه به مراکز فروش این محصول در شهر خود مطلع شوید. خریداران و فروشندگان پاستا سعی در تهیه این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. با خرید عمده و کلی محصول از کارخانه ها با کاهش قیمت محصول روبه رو خواهید شد.

پاستا موثر در بهبود سلامت عضلات است، موادی که برای ساخت استخوان و تقویت عضلات ها لازم می باشند شامل انواع ویتامین و املاح معدنی مفید می باشد، پاستا کلسیم بسیار بالایی دارد، کلسیم به همراه ویتامین دی برای عضله سازی لازم و ضروری می باشد.

با مصرف این محصول می توان سلامت عضلات را تضمین کرد، باعث جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری های استخوانی می شود، پاستا سرشار از مس و منیزیم است که موادی طبیعی و مفید برای عضله سازی دارند.

منگنز موجود در پاستا ماده دیگری است که از ابتلا به نرمی و پوکی استخوان و ابتلا به امراض عضلانی جلوگیری می کند، پاستا سرشار از ویتامین B است، این ویتامین به مغز استخوان رفته و باعث خون سازی در این قسمت می شود، بنابراین سلول ها تقویت می شوند.

پاستا ویتامینE و ویتامین C زیادی دارد که مفید برای سلامت عضلات است، بنابراین می توانید پاستا را در تهیه انواع غذاهای خوشمزه و مفید استفاده کرده و بدنی ماهیچه ای و قوی و سالم داشته باشید.

پاستا علاوه بر آن مفاصل را تقویت می کند، سرشار از عناصر غذایی مفید است، آنتی اکسیدان های بسیار زیاد و مفیدی دارد، آنتی اکسیدان برای رشد استخوان ها مفید و موثر عمل می‌ کند.

آشنایی با بهترین نوع بسته بندی پاستا

پاستا ها امروزه دارای انواع بسیار زیادی هستند و تنوع آن ها خیلی بالا است. پاستاها بر اساس طعم، شکل و فرمی که دارند، بسته بندی و نوع برند تولید کننده، تقسیم می شوند که اگر بخواهیم به معرفی پاستای درجه یک بپردازیم، باید موارد زیر نام برد:

پاستا طعم قارچ پنیر

پاستا طعم پیتزا

پاستا سبزیجات

این پاستاها در بسته بندی های پلاستیکی عرضه می شوند. اکثر بسته بندی های پاستا به صورت پلاستیکی بوده و انواع پاستاها در این نوع بسته بندی ها به فروش می رسند.

از لحاظ شکل و فرم هم می توان پاستا را به اشکال مختلف پروانه ای یا پاپیونی، پیچی، صدفی، لوله ای، پنه، فسیلی، راویولی، فتو چینی و… تقسیم کرد.

هر کدام از این پاستا ها دارای طعم و شکل های مختلفی است که کیفیتی بالا و درجه یک داشته و بر اساس نیاز خود می توانید آن ها را خریداری کنید؛ برای مثال پنه برای پخت پاستا پنه با سس آلفردو، گزینه مناسبی است.

پاستا نیمه آماده هم یکی از انواع درجه یک این محصول است که آماده سازی آن راحت بوده و با شیر و کره در مدت زمان کوتاهی، آماده پخت می شود که می توانید آن را درست کرده و نوش جان کنید.

بازار خرید پاستا آماده بسیار داغ است چرا که افراد می‌توانند با کمترین زمان غذایی خوشمزه و باب میل را برای خود تهیه نمایند؛ علاوه بر این قیمت آن مقرون به صرفه است و نیاز به تهیه مواد خاصی نمی باشد.

در حال حاضر مراکز تولید کننده پاستا و مراکز فروش معتبر با کیفیت ترین آن ها را در قالب بسته بندی های ویژه ای در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهند که می توانید با تهیه آنها به صورت عمده قیمت خرید خود را کاهش دهید.

عرضه کننده پاستا آماده در سطح کشور

عرضه کننده پاستا آماده در سطح کشور عرضه کننده پاستا آماده در سطح کشور با ارزان ترین قیمت ها محصول خود را پخش میکند و می توان این پاستاها را که دارای کیفیت بسیار بالا و هزینه ای معقول هستند، از طریق این فروشگاه تهیه کرد، چون در این مرکز پاستاهای بسته بندی شده در تعدادهای فله ای به مشتریان ارائه می گردد و همچنین باعث خواهد شد بتوان با قیمت عمده و استثنایی محصول را خریداری کرد.

گفتنی است با خرید از این فروشگاه های معتبر می توان از ارگانیک و سالم بودن محصول مطمئن شد، چون سابقه زیادی در عرضه مستقیم این محصولات داشته و بسیاری از مشتریان نیز به دلیل اعتماد به این مراکز، به شکل غیر حضوری سفارشات خود را انجام می دهند و می توان با شماره های قرار گرفته در همین صفحه تماس گرفته و خرید خود را انجام دهید.

مجموعه ما مفتخر است در زمینه عرضه انواع پاستا آماده فعالیت نمایند. این مجموعه محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می‌کند و توانسته است محصولات دیگری از قبیل لازانیا، نودل و ماکارونی را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه کند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب از اصول مهم در این مجموعه می باشد و مفتخریم رضایت مشتریان را در جهت استفاده از محصول حاصل گردانیم. کیفیت بالای محصولات ما زمینه حضور در بازارهای خارجی را فراهم نموده است و توانسته ایم محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر نماییم‌.

پخش مستقیم پاستا صادراتی توسط تولید کننده

فروشندگان پاستا صادراتی، با پخش مستقیم محصول خود توسط تولید کننده، با نازلترین قیمت سبب شده اند تا افراد زیادی به دنبال خرید آن باشند و سود خوبی برای فروشنده ها داشته باشد. امروزه خرید پاستا، بصورت مستقیم و بدون واسطه و با حذف دلالان، همچنین کاهش هزینه های حمل ونقل از لحاظ اقتصادی امری مقرون به صرفه می باشد‌.

بازار فروش پاستا تند درجه ۱، با توجه به کیفیت آن از توزیع پررونقی برخوردار است؛ و تولیدکنندگان این محصول را، علاوه بر ایران به کشورهای خارجی نیز صادر می کنند‌. رقابت موجود در بین پخش کنندگان این محصول، باعث شده تا پخش کنندگان محصولی با کیفیت و مرغوب را با قیمت مناسب تری عرضه بازار کنند. فروشندگان پاستا تند، با فروش جزئی و کلی این محصول شرایط خوبی را برای خریداران ایجاد می کنند.

همچنین فروشنده پاستا لوله ای، با ارائه خدمات سودمندی نظیر فروش اینترنتی شرایط خوبی را برای خریداران آن محصول ایجاد کرده است تا از راه دور با پرداخت هزینه های استثنایی سفارشات خود را ثبت نمایند؛ که سود خوبی برای افراد دارد. با عرضه پاستا با کیفیت بالا، رضایت مشتریان جلب شده و بازار رقابت با فروشگاه های دیگر گرم می شود.

مرکز تولید پاستا آماده با بهترین کیفیت

مرکز تولید پاستا آماده با بهترین کیفیت مرکز تولید پاستای ایرانی این محصول را در بسته بندی های مختلف که هرکدام ظاهری بسیار زیبا و شکیل دارند و دارای وزن های گوناگونی می باشند به فروش می‌رساند و شما می توانید هر کدام از آنها را با توجه به سلیقه شخصی و نیاز مصرفی خود خریداری کنید در نتیجه این مرکز ها راه دسترسی را برای مشتریان بسیار آسان نموده اند.

مرکز فروش ها در بیشتر نقاط کشور دایر می باشند و توسط افرادی که تخصص کافی و لازم را در زمینه فروش این محصول دارند اداره می‌شوند در نتیجه هنگام خرید می توانند به شما راهنمایی های کامل را ارائه دهند تا شما از خرید خوب و مناسبی برخوردار شوید و هم چنین این مرکز فروش ها روش های مختلفی را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته اند که هر کدام از آن ها با توجه به شرایط و درخواست مشتریان صورت می گیرد.

قیمت پاستای آماده به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از مهم ترین آنها می‌توانیم، پاسخ به نیاز متقاضیان محصول، اشاره داشته باشیم؛ از طرفی نحوه بسته بندی محصول بر روی قیمت نهایی آن تاثیر گذار می باشد، شما می‌توانید برای خرید محصول با قیمت پایین تر از پاستا با بسته‌ بندی معمولی تری بهره ببرید اما شما با تهیه عمده آنها می توانید در ازای پرداخت پول کمتر به محصول بیشتر و با کیفیت تری دست پیدا کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

واحد فروش

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 447741719430+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

 

مجموعه کاشف شما را به خرید بهترین محصولات پاستا، ماکارونی، لازانیا و نودل
دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =
3

3 پاسخ به “فروش ویژه پاستا آماده با قیمت استثنایی”

  1. سلام وقت به خیر
    ممنون از زحماتی که میکشین. یه سوال دارم از خدمتتون
    آیا خرید عمده هم میشه کرد از شما؟ تخفیف هم دارین تو خرید عمده؟

    • سلام تحویل پور عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  2. سلام و خسته نباشید ماکارانی و با سس کچاب بخوری خیلی خوشمزه میشه مخصوصا این نوع ماکارانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.